Need a laugh, move your cursor around

neil

W@TNO DOOR
I GUESS MOST OF US HAVE SEEN THIS.....BUT ITS GOOD....MAKE SURE U HAVE YOUR SPEAKERS ON....

Thought this would give you a laugh for the day. It's cute. If nothing
else the laugh will make you want to laugh along with it. Give your curser
a good swing.... Turn sound on. Sound may take a minute to come on.
Enjoy the laugh for the day. YOU CAN'T HELP BUT GIGGLE. just received
this from a friend, you may have seen it before but it worth doing again,
can't help but make you laugh....

Copy paste this link:


http://d93.k12.id.us/~tech/smile.html
 

Some1

Focusing on ________
brought a smile on my face

made me laff cuz i had to turn down the speakers cuz ppl sitting next to me wulda laffed at me lolol rofl rofl
 

Pardesan Punjaban

Alone but Happy
Yeh..................it made me laugh.rofl rolf rolf ....sun kae mainoo kujh yaad aa gia.

coz i had similar melodies on my phone....................one day i was showing that meld. to my cozin and i forgot to change it.

tae ik din main bus vich c tah mainoo kisae nae phone kita and phone bag ch c......tae ih tone vajani shuru ho gayie ..... tae saari bas dae lok mere val dakh rahe san ...............tae saarae hi has rahe san.................mainoo os valae bahut sharam ayie:blush :blush
 

Niki_Grewal

!*~PrInCe$$~*!
awwwwwwwwww...thts sooooooooooo chweeeeet,,,,,jadon curor rok lo taan bacha vechara hass hass ke thakk jeha jaanda,,,hehe,.,,,i m smiling :)...thanx to neil.
 

prithvi.k

on off on off......
Re: Need a laugh, move your cursor aroun

ha meh nah bhi ah bacha pehle dekyeah si..but pata nahi kiska hai.. :lol
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Jaswinder Singh Baidwan Jokes 6
DJMAC Jokes 1
DJMAC Jokes 0
preet_singh Jokes 7
Top